domingo, marzo 11, 2012

Sns titol

I es que asseguda en el tren amb la incomoditat d'un company de seient al que no esperava encara no se que vull dir. Ha estat un cap de setmana tranquil per mi, però fora hi ha hagut mort, hi ha hagut vida. De la mort poc us puc dir, el coneixia de vista però d'una època en la qual jo no era mes que una nena. En canvi de la vida si us puc dir un parell de coses, clar que això envairia la intimitat d'algú que per res del mon voldria ofendre. Pq senzillament es la millor persona que conec, la seva innocència i el seu bon humor fa que al seu costat les persones siguin millors. Li desitjo tota la felicitat i que sempre sigui així de feliç, si hi ha algú en aquesta vida que s'ho mereixi es ella. Benvingut Roger... O era Benvolgut?? Ha estat un cap de setmana de família, de la meva família, de bon menjar i de digestions pesades. I acabarà el dia amb un sopar amb la meva germana que m'estimo molt i que ens portem millor des de que hi ha distancia pel mig. Potser mai l'acabi d'entendre i sempre cregui que l'haure de protegir de si mateixa, però espero hagi arribat la llum que ho il·luminarà tot. I jo, jo torno cap a casa amb poques ganes d'un nou dilluns en la meva vida. Amb pocs secrets i alguna mentida en la butxaca. Serà la foscor dels diumenges d'hivern o la primavera que no acaba d'arribar. Serà que tot es complica amb el pas dels anys i cada cop sigui mes difícil somniar.

Published with Blogger-droid v1.6.8

2 comentarios:

peke dijo...

Vinga vaaaa!! Si la teva vida és un parar!!! Quants projectes tens ja per aquest any????? :D

peke dijo...

és un NO parar, volia dir!!!