martes, marzo 06, 2012

Torno a parlar del mateix

I és que sembla que aquest any no tinc més temes de conversa que jo i el meu melic. Un melic que aquest any li ha donat per abonar-se a vols gratuïts amb zèppelin. I ja m'ha tornat a liar!! Ja tenim els bitllets i la reserva per la nostra escapada a Roma.

M'agrada que els plans surtin bé.

Pas a pas, aquest cop sí el melic s'ha dedicat a marcar-se objectius assumibles i ja em teniu d'aeroport en aeroport viatjant per tot el món. Però no us penseu que el "run run" acaba aquí... doncs crec que aquesta tardor hi haurà aires renovats i qui sap... Pq la vida no espera i els anys ens lliguen a la terra, tan que ja crec tenir els peus mig enterrats en la sorra. El meu melic no hi està d'acord i creu que si corre molt potser pugui arribar per fi algun lloc. Per sort el mes d'abril encara no te projectes i potser seguem a descansar i a posar ordre a la brutícia que rodola per casa com en el farwest!

No hay comentarios: