lunes, marzo 26, 2012

Super cool, super hippy!

Encara amb la ressaca del cap de setmana, dilluns pel mati i tinc el convenciment que la vida és molt més que la rutina, molt més que peus arrelats, molt més que treballar i morir en vida. El món és ple de llocs per viure, llocs als que m'agradaria tornar i ser-hi. M'agradaria tenir el valor suficient, l'empenta que necessito per tirar endavant el meu somni de marxar, ser d'aquí i d'allà.
Se que tota l’eufòria decaurà al llarg del dia, i el que ara em sembla necessari després només serà un somni que no faré realitat. Se que no és festa tots els dies, que no pots estar de vacances eternament, que la gent és agradable un dia i després som peces de museus tancats en vitrines. Potser per saber tot això em fa tan de mal que hagi arribat el final d'un cap de setmana que no esperava. Ser els que som, els que sempre hem estat i els que seguim sent. Que compartir és molt més i que una vida no serà suficient.




I és que ha estat un cap de setmana super cool, super hippy!

2 comentarios:

Patrícia dijo...

sí ha estat només un cap de setmana, però si volem en poden ser molts més! a mi també em ronda pel cap la mateixa pregunta... i si... super cool super hippy!

Momo dijo...

Has estat beneïda pels déus, moltes persones no han tingut aquestes vivències ni les tindran.
Guarda aquets moments màgics com un trésor molt especial, potser si duressin molts díes seríen una mica pessats.